O marce

Extase - marka obecna na polskim rynku już blisko 20 lat. Przez ten okres zmieniały się firmy prowadzące dystrybucję produktów Extase na polskim rynku, zmieniał się również oferowany asortyment. Niezmiennie jednak przez cały ten czas podstawowy produkt serii, czyli dezodoranty damskie w sprayu, cieszyły się uznaniem konsumentek. Klasyczne zapachy kwiatowe jak i klasyczny design produktów przy wysokiej jakości i przystępnej cenie zapewniły naszym produktom szerokie grono wiernych klientek. W swojej historii produkty Extase dwukrotnie przechodziły próbę radykalnej zmiany szaty graficznej, jednak brak pozytywnej reakcji rynku na te zmiany zmuszał ówczesnych właścicieli marki do powrotu do pierwotnego wizerunku. Mając świadomość, że tradycja marki i siła przyzwyczajeń konsumentów jest wartością samą w sobie dokonaliśmy subtelnego liftingu szaty graficznej dezodorantów uzyskując, w naszej ocenie, idealny kompromis pomiędzy panującymi obecnie standardami jakościowymi i trendami, a przywiązaniem klientów do określonej formy.

Fakt, że nasze sztandarowe produkty jakimi są dezodoranty damskie podbijają serca coraz szerszego grona konsumentek świadczy o tym, że był to krok w dobrym kierunku.

Zachęceni pozytywnym odbiorem marki na rynku postanowiliśmy wzbogacić naszą ofertę o nowe produkty tj. balsamy do ciała i żele pod prysznic.

Myślą przewodnią przy tworzeniu nowych produktów było znalezienie najlepszego kompromisu pomiędzy wysoką jakością oferowanych produktów, a ich ceną.

To samo założenie przyświecało nam przy tworzeniu serii męskiej. Tutaj sytuacja była o tyle trudniejsza, że występowaliśmy w roli debiutanta. Pomimo naszych obaw debiut wypadł pomyślnie i choć długo jeszcze nasza marka będzie kojarzona głównie z serią damską, to wierzymy, że również Panów zdołamy wprowadzić w Extase.